ericamathildatillberg

Alla inlägg under november 2013

Av Erica Tillberg - 30 november 2013 22:10

Det gick förvånadsvärt bra på jobbet, var inte alls så nervös som jag hade kunnat föreställa mig. Vi gick igenom vart grejerna finns, hur en del funkar osv. Imorgon börjar det på riktigt, ska bli kul. Det är helt annorlunda när det är stress och bestämda saker som ska göras så snabbt som möjligt, men vi får se hur det går.


Kvällen spenderas framför film med chips och tända ljus. Även tankeboken har åkt fram, det kan vara skönt ibland. Bara skriva allt dedär som inte går att säga och sen struna i det. Är helt slut efter denna veckan, känns att jag sovit dåligt och börjar bli lite småsjuk.. Senare ikväll kommer det komma ut ett lite roligare inlägg med massa frågor som jag svarat på. Ifall någon är intresserad utav det.


 

Av Erica Tillberg - 30 november 2013 16:41

Legat i sängen nästan hela dagen och bara tagit det lugnt. Tog mig ut i kylan för att ta en promenad med Ebba, kändes som det behövdes. Kom precis hem igen och borde egentligen städa lite på rummet. Hinna äta lite också skulle kanske inte heller vara så dumt. Ska bli spännande att cykla ner till jobbet en runda inför imorgon. Se hur allt går till. Men det återstår att se.


Hittade en väldigt charmig bild på mig och Ebbsi sen kräftskivan i somras. Får skylla på att det var för kallt för att ta av vantarna och ta bilder när vi var ute.


 

Av Erica Tillberg - 30 november 2013 03:02

Spenderade min kväll med mina fina vänner. Vi började med pizzakäk och därefter cyklade vi hem till Tobias och kollade på idol. Blev så jävla glad när Elin gick vidare till finalen, då är den faktiskt värd att kolla på. Och ja, bilden med clownen på är jag.. Var bara tvungen att testa den. Annars har vi bara tagit det lugnt, snackat och varit ute en sväng. En bra och kul kväll som slutade väldigt bra. Nu är jag galet trött, så tänkte sova direkt när datorn är avstängd.


   


Av Erica Tillberg - 29 november 2013 09:29

Vi var väldigt effektiva på tyskan idag. En liten stund iallafall, tills mobilerna åkte fram. Då fanns det ännu roligare saker att hålla på med, hihi.



Av Erica Tillberg - 29 november 2013 07:25

När vanliga personer inte kan somna tar de kanske upp mobilen, sätter igång tv:n eller läser en bok. Men vad gör jag? Jo haha, jag hittar bilder som jag ger mig fan på att måla av precis likadant. Tyckte själv att jag lyckades rätt bra igårkväll. Och ja, om det inte märkts så bryr jag mig inte om ljuset på bilderna blir väldigt dåligt..


 

Av Erica Tillberg - 29 november 2013 00:15

Jag tror att det stämmer. Man tror att andra tänker på samma sätt som man gör själv, vanligtvis när det gäller negativa saker. När man, egentligen helt felaktigt, förutsätter att någon kommer att vara egoistisk eller inte helt ärlig i en situation. Endast för att man själv tänkte i det spåret till en början. Det är mänskligt, ingen är bättre än någon annan.


 

Av Erica Tillberg - 28 november 2013 20:30

"I figured it out.
Saw the mistakes of up and down.
Meet in the middle.
There's always room for common ground."


Presentation


Här har ni mig, en sjuttonårig tjej från Markaryd med sämst humor och minne som en guldfisk. Klumpigast i världen är jag för den delen också. Det här är tjejen som gillar tjejer och går sin egna väg.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards