ericamathildatillberg

Direktlänk till inlägg 31 juli 2014

Dagar värda att minnas för evigt

Av Erica Tillberg - 31 juli 2014 22:10

Min sommar har bestått av en hel del roliga, även mindre roliga äventyr och varma, underbara sommarkvällar. Jag har inte varit så insatt i allt som händer på internet (som jag vanligtvis är), därav dåligt bloggande, dåligt läsande av bloggar och allt vad det nu innebär. Så nu när jag för en gångs skull är hemma, på mitt rum, redan sittandes i sängen och ändå inte har något bättre för mig, tänkte jag summera mina bästa och även största saker jag varit med om. 

         

Det var ju som sagt dags för min fina faster att gifta sig, och hela dagen var helt magisk. Eftersom att vi var så få där, så kände man sig mycket mär närvarande på något sätt. Man fick bevittna det absolut finaste på denna jord - kärlek. Kvällen bestod av himmelskt god mat, en fantastiskt fin tårta, en massa skratt, fina tal och allt som nu hör till. Min lilla kusin, Joel, skulle stå för musiken till bröllopsvalsen och sjöng Whitney Houstons "I will always love you" med sin underbara röst. Det var inte ett öga tort och jag är inte den som vanligtvis blir rörd utan musik. Men hela kroppen rös och tårarna bara rann. Vilket underbart sommarbröllop med hela fina familjen! Jag önskar verkligen dom all min lycka och av mig är dom älskade av hela mitt hjärta. 


                 


Såklart kände vi för att göra något roligt precis innan vigseln och det slutade med en selfie. Haha. Brudparet var lagom nervösa vid detta ögonblick.


 


Dagen efter bröllopet begav jag mig till Hässleholm redan på förmiddagen. Väl där möttes jag upp av Alice och vi gick bort till S!estas festivalområde. Kvällen bestod av fina vänner, en massa grymma artister som Syster Sol och Icona Pop, en massa regn och en massa dansande. Dit ska jag igen, älskar festivaler och allt i dess liknelse. 


     


Utöver dessa underbara kvällar har jag befunnit mig i Lund, Staffanstorp, Helsingborg, Råå, Markaryd och på en massa andra ställen. Jag har träffat saknade vänner, fikat, lärt känna nytt folk, myst och såklart varit vid stranden. Både för solande, badande och kvällsdopp. Mina dagar har varit bra, jag har njutit av friheten från skolan och alla måsten. Såklart även att jag är omringad av så fina människor.


           








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Tillberg - 5 november 2014 12:46

När onsdagen kommer brukar jag vara sådär extremt trött när klockan ringer vid kvart i fem på morgonen. Men räddningen har blivit att tänka att ifall jag bara kommer upp så får jag sovmorgon imorgon. I en timme. Men äsch, det är alltid något. För ova...

Av Erica Tillberg - 4 november 2014 18:27

Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle börja använda min blogg igen. Det finns så mycket här som tillhör det förflutna och då har jag automatiskt tänkt att det lämnas som ett färdigt kapitel av mitt liv. Men jag älskar att skriva och att avstå frå...

Av Erica Tillberg - 1 augusti 2014 07:59

Igår kunde jag knappt somna och inatt vaknade jag vid fyra och var hur pigg som helst. Sånt gör mig irriterad, när jag själv vet att jag kommer vara som ett lik när jag väl går upp. Klockan ringde redan vid halv sju i morse och det kändes verkligen s...

Av Erica Tillberg - 31 juli 2014 22:39


Nu är väskan packad inför helgens Stockholm-tripp med min fina Alice. Det är inte bara vi som ska dit, även min faster och tre andra. Såklart ska vi spendera våran tid på huvudstadens Pridefestival. Det ska både bli spännande, intressant och förmådli...

Presentation


Här har ni mig, en sjuttonårig tjej från Markaryd med sämst humor och minne som en guldfisk. Klumpigast i världen är jag för den delen också. Det här är tjejen som gillar tjejer och går sin egna väg.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards