ericamathildatillberg

Alla inlägg under december 2013

Av Erica Tillberg - 31 december 2013 23:45

Det gångna året har fört med sig mycket. Både glädje och sorg, kärlek och hat, medgångar och motgångar. Det har hänt mycket, många nya förändringar. Jag var en väldigt osäker tjej under årets start, men slutet blev desto bättre. Jag har det bra, jag är glad, jag har massa fina personer i mitt liv. Jag har lärt känna nya människor, varit i Egypten, berlin och Puerto Rico, haft en bra sommar, en bra födelsedag och ett bra år helt enkelt. Inte nog med det så avslutar jag mitt år på ett riktigt bra sätt. Med fina personer.

     

Sist, men inte minst så har jag fått en otroligt fin porträttbild av min snälla vän.. Lika, va? Det läskiga är att bilderna faktiskt är rätt lika. Iallafall minen haha.


 

Av Erica Tillberg - 31 december 2013 14:40

Detta blev stressigt alltså. Tänkte hinna med så mycket innan Ebba hämtar mig, men det kan jag inte påstå att jag gjort.. Frukosten på jobbet som vi skulle avsluta så mysigt, lyckades jag förstöra (ovanligt). Mina gummiband från tandställningen trillade ur käften sådär lite fräscht. Får väl bara hoppas på att den håller sig på plats ikväll så det inte börjar trilla ut en massa metallbitar. Lyckades även få mina fingrar helt sönderskurna, och det var inte så mysigt när jag sedan skulle hålla på med citronbitar. Aj, aj och aj. Hann iallafall snygga till mina jul-fula naglar och byta till en silverring, bara för att det är nyår liksom. Nej, inte riktigt. Det passade bara inte med nagellacket annars haha. Men nu ska jag strax iväg, så jag hoppas på en riktigt bra kväll. Har även gjort ett tidsinställt inlägg som kommer ikväll, en liten tillbakablick från det gångna året.

Av Erica Tillberg - 30 december 2013 21:37

Det här med iphonespel är rätt farligt.. Hittar man ett spel som är kul så blir man fast. Min kusin visade detta för några dagar sen och jag kan inte sluta spela det. Rätt meningslöst egentligen.. Men den rosa grisen med långa ögonfransar är rätt söt faktiskt och jag älskar spel då man ska köra haha. Rekommenderar det starkt alltså. Iallafall för er som inte har något liv som jag hehe.

Av Erica Tillberg - 30 december 2013 17:36

Dagen har verkligen varit helt fullspäckad. Hann bara vakna, duscha och fixa mig innan Ebba hämtade mig för att fixa allt inför morgondagen. När vi egentligen hade mycket att göra, så ställde vi oss framför Wii:et och dansade. När vi väl kommit in i det var det riktigt kul. Dock så känns det som ett riktigt träningspass, men blir ju fasen helt slut. Innan jag stack hem fixade vi efterrätten och satte den på kylning, så vi ligger rätt bra till faktiskt. Fick reda på att jag skulle jobba från 07.00 imorgon, fram till lunch någon gång.. Blev helt plötsligt en aning stressad, men det ska väl kunna funka. Ser fram emot årets slut, ska bli riktigt kul faktiskt.


 

Av Erica Tillberg - 29 december 2013 15:20

Nu är jag och Sofie färdigfixade för det tredje och sista julfirandet för i år. Morfar och mamma syskon med familjer kommer hit. Är riktigt glad över att vi skippar julmaten iallafall. Bilderna vi lite stressat fick till blev verkligen charmiga. Speciellt på Sofie haha.

Av Erica Tillberg - 29 december 2013 12:33

När jag vaknade för en stund sen, så kändes det som att det var dags för att ta ut läköronhängena och byta. Efter nästan tre månader med ett ömmande öra så var det inte ens konstigt att det såg ut som det gjorde. Förjävligt alltså. Jag har försökt att hålla det rent (ibland), men när det svullnat upp så har jag ändå inte kunnat rengöra under ploppen. Hoppas verkligen att svullnaden och det röda lägger sig ganska snart. Tänkte köpa lite nya fina öronhängen till alla hålen imorgon, så att det är en storlek som är mer rätt. Ser fram emot ett finare resultat om ett tag. Kanske något i denna stilen, eller helt enkelt silvriga i alla.


 

Presentation


Här har ni mig, en sjuttonårig tjej från Markaryd med sämst humor och minne som en guldfisk. Klumpigast i världen är jag för den delen också. Det här är tjejen som gillar tjejer och går sin egna väg.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards