ericamathildatillberg

Direktlänk till inlägg 7 juli 2014

Överraskningar i dess form är något av det bästa som finns (oftast..)

Av Erica Tillberg - 7 juli 2014 19:00

Den gångna veckan har verkligen varit en sådan där jag bara gjort en massa trevliga saker. Mycket tid har spenderats med Love, Alice och Olivia, mina fina vänner. Vi har gjort allt från att tagit promenader, till att äta så mycket gott tills vi mår illa. Hade världens myskväll med film och gottis hos Olivia för ett par dagar sen, det är sånt som får mig att må som en prinsessa. Nej, det krävs faktiskt inte mer. J


ag har även hunnit vara barnvakt till mina småkusiner, därefter begav jag mig till Helsingborg. Väl där mötte jag upp ett gäng med mina närmsta vänner för att fira våran Moa lite i förskott. Folk som stötte på oss, trodde säkert att det var en möhippa som var i full gång, men riktigt så var det inte. Vi ledde henne över till Danmarksbåten och väl där rök ögonbineln av. Snacka om att hon blev chockad, men glad! Hade en helt underbar lördagskväll och dit ska jag fler gånger. Vi hamnade på uteserveringer med god dricka och emellanåt stötte vi på en massa glada människor som höll oss sysselsatta med en massa prat! Hur mysigt som helst. I söndags vaknade vi upp i stugan och njöt av en god bakisfrulle innan de andra begav sig tillbaka till Markaryd. 


         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Tillberg - 5 november 2014 12:46

När onsdagen kommer brukar jag vara sådär extremt trött när klockan ringer vid kvart i fem på morgonen. Men räddningen har blivit att tänka att ifall jag bara kommer upp så får jag sovmorgon imorgon. I en timme. Men äsch, det är alltid något. För ova...

Av Erica Tillberg - 4 november 2014 18:27

Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle börja använda min blogg igen. Det finns så mycket här som tillhör det förflutna och då har jag automatiskt tänkt att det lämnas som ett färdigt kapitel av mitt liv. Men jag älskar att skriva och att avstå frå...

Av Erica Tillberg - 1 augusti 2014 07:59

Igår kunde jag knappt somna och inatt vaknade jag vid fyra och var hur pigg som helst. Sånt gör mig irriterad, när jag själv vet att jag kommer vara som ett lik när jag väl går upp. Klockan ringde redan vid halv sju i morse och det kändes verkligen s...

Av Erica Tillberg - 31 juli 2014 22:39


Nu är väskan packad inför helgens Stockholm-tripp med min fina Alice. Det är inte bara vi som ska dit, även min faster och tre andra. Såklart ska vi spendera våran tid på huvudstadens Pridefestival. Det ska både bli spännande, intressant och förmådli...

Presentation


Här har ni mig, en sjuttonårig tjej från Markaryd med sämst humor och minne som en guldfisk. Klumpigast i världen är jag för den delen också. Det här är tjejen som gillar tjejer och går sin egna väg.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards