ericamathildatillberg

Alla inlägg under februari 2014

Av Erica Tillberg - 28 februari 2014 21:02

Efter lite mys i soffan med hela familjen, alltså även Sofie, så ska jag strax bege mig till Sanna en stund. Hann se Kenzas nummer av Let's Dance och äta chokladdoppade jordgubbar och godis. Känner att jag nog får ändra mina lördag-hela-veckan vanor, för godiset börjar få mig illamående haha. Börjar jobba redan vid halv tio imorgon, så massa sömn lär jag inte få.. Aja, hinner inte känna av tröttheten imorgon när jag har massa skoj som händer.

Av Erica Tillberg - 28 februari 2014 12:23

Det var riktigt skönt att slippa vakna av alarmet i morse, rätt skönt att vara ledig såhär en fredag. Dock så vaknade jag tidigt ändå, var ganska pigg så jag begav mig bort till gymmet. Cyklade och sprang intervaller i uppförsbacke, bättre än inget iallafall. Annars har jag bara läst lite (i boken som skulle varit klar för en vecka sen, heja mig..) och testat idas blus med resten av kläderna till morgonkvällen, kommer nog bli rätt snyggt faktiskt. Nu ser jag verkligen fram emot det! Ikväll vet jag inte alls vad jag hittar på, men det återstår att se.


Jodå, det är kul att kameran bestämde sig för att vara min kompis idag. Speciellt när mensmagen försvann, armarna inte ser så klena ut och man faktiskt ser att det finns en rumpa där bak någon stans.. Jo, mja, synd att det bara är en bild dock. Men lika glad för det är jag! #jagbryrmiginteommagrutorochfastalår #gillardegmagenstarkt

    



-

Av Erica Tillberg - 28 februari 2014 00:42

Av Erica Tillberg - 27 februari 2014 22:24

Tog bussen till Strömsnäs en runda ikväll, väl där gick jag till Ida. Vi satte oss i soffan framför tv:n med massa glass och fruktsallad. Där satt vi resten av kvällen, snackade och myste med katten som tjockare upp sig på mina fötter.. En trevlig kväll blev det iallafall!

Av Erica Tillberg - 27 februari 2014 16:31

Texten kollade jag inte så värst mycket på, men bilden. Åh. Snygga som få.

Av Erica Tillberg - 26 februari 2014 22:54

Jag och pappa begav oss till farmor och farfar en sväng innan i eftermiddags och jag fick faktiskt köra ut till kornhult. Det är faktiskt riktigt kul. Dock lite läskigt när mittsträcket bara försvann helt plötsligt, bilen kändes hur stor som helst och jag kände mig massa liten. Efter hur mycket kakor och choklad som helst (hej mensaptit och svullen mage..) så stack jag ner till gymmet en runda. Kanske lyckades förbränna någon liten kaka iallafall.. Därefter fortsatte jag och Laureta ner till kiosken, vilket blev en liten promenad iallafall. Det var riktigt skönt att vara ute. Hann prata lite utanför henne innan jag gick hemåt och hoppade in i duschen. Nu ligger jag äntligen i sängen och börjar bli massa trött. Usch, hatar torsdagar så helst hade jag vaknat på fredag istället.. Men godnatt alla fina.

Av Erica Tillberg - 26 februari 2014 11:25

Hur skönt som helst med sovmorgon, kunna sova någon timme extra. Första lektionen var även utan lärare, så morgonen har varit massa lugn. Möttes av mina fina och glada vänner i skolan, så nu hoppas vi att dagen går fort trots att det är en lång dag. Tänkte också meddela att jag har tröttnat på den jobbiga luggen, åh.. Jag ångrar mig.


 

[Bild]

Presentation


Här har ni mig, en sjuttonårig tjej från Markaryd med sämst humor och minne som en guldfisk. Klumpigast i världen är jag för den delen också. Det här är tjejen som gillar tjejer och går sin egna väg.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards