ericamathildatillberg

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Erica Tillberg - 5 november 2014 12:46

När onsdagen kommer brukar jag vara sådär extremt trött när klockan ringer vid kvart i fem på morgonen. Men räddningen har blivit att tänka att ifall jag bara kommer upp så får jag sovmorgon imorgon. I en timme. Men äsch, det är alltid något. För ovanlighetens skull hade vid endast en fyra timmars lektion i måltid- och branschkunskap och sen var denna skoldagen över. Eftersom att vi skulle få sluta tidigare så fick vi ha en liten myslektion där vi lagade brunch med allt som hör dit. Pannkakor, äggröra, bacon, råstekt purjolökspotatis och en massa annat. Såklart fanns det även efterrätt och som vanligt äter jag tills jag mår illa. Ibland blir man nästan lite chockad över hur god maten faktiskt blir. Fast det bästa idag var ju såklart grädden. Och vaniljgrädden. Ja, allt som inkluderade grädde helt enkelt haha.

Men under den långa bussresan hem så hinner tröttheten ifatt mig rejält. Känner för att krypa ner i sängen och kolla på någon film när jag kommer hem. Fast det slutar ändå aldrig som jag planerar. Jag är helt enkelt för rastlös för att ta det lugnt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här har ni mig, en sjuttonårig tjej från Markaryd med sämst humor och minne som en guldfisk. Klumpigast i världen är jag för den delen också. Det här är tjejen som gillar tjejer och går sin egna väg.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards